1395-11-22 10:36
2609
0
35077
تجلی شور و اشتیاق مردم به پاس 38 سال عزت؛

گزارش تصویری/ حماسه مردم کردکوی در راهپیمایی 22 بهمن

امروز مردم همیشه در صحنه شهرستان کردکوی همراه با سایر هموطنان کشورمان در جای جای ایران اسلامی، بار دیگر در صحنه حضور پیدا کرده و حماسه حضور آنها رنگ واقعیت گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، جای جای شهرستان کردکوی نیز امروز مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا بار دیگر حمایت قاطع خود از نظام اسلامی را اعلام کرده و با آرمان های امام و شهیدان تجدید بیعت کنند.

هوای سرد زمستانی در روز جمعه ۲۲ بهمن ماه نیز نتوانسته بود ارائه محکم و پولادین مردم غیور را برای حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران ذره ای کم رنگ کند.

امروز از هر کوی و برزن شهرستان کردکوی طنین نوای الله اکبر سر داده می شد، زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ امروز دوشادوش یک در صحنه حاضر شده بودند و یک صدا می گفتند تا آنها هستند جمهوری اسلامی ایران نیز هست.

راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن شهرستان کردکوی خیلی متفاوت از سالهای قبل بود، امسال شور و نشاط بیشتری حاکم بود، امسال خیلی ها آمده بودند، امسال مشت های گره کرده تر بود و امسال مردم همه آمده بودند تا بگویند راه امام و شهیدان ادامه دارد.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری حرف اهالی خبر و رسانه هم بود، خبرنگاران رسانه های جمعی استان گلستان و شهرستان کردکوی که هر کدام حداقل سابقه سالها پوشش مراسم ۲۲ بهمن شهرستان را داشتند به هم که می رسیدند از حضور بیشتر مردم در راهپیمایی امروز سخن به میان می آوردند.

تجمع اولیه برای حضور در راهپیمایی در شهرستان کردکوی حدود ساعت ۱۰ صبح اعلام شده بود ولی از یک ساعت قبل مردم از هر کوی و برزن خود را راهی میدان انقلاب شهرستان کردکوی کردند تا به موج خروشانی بپیوندند که آمده بودند تا بگویند انقلاب خود را دوست دارند و برای ادامه اش هر ایثار و رشادتی را انجام می دهند.

گفتنی است؛ همزمان مراسم پرشور و باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه در دهستان یساقی، روستای مهترکلاته، روستای دنگلان باحضور کوبنده مردم ولایتمدار این روستاها برگزار شد.

بخشی از تصاویر امروز مردم کردکوی در راهپیمایی 22 بهمن ماه:

                                               

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.